از دست بلاک چین چه کاری برمی‌آید؟

کانال سیگنال ارز دیجیتال

از دست بلاک چین چه کاری برمی‌آید؟

۴ بازديد
بازی‌هایی را در حیث بگیرید که از اجرا آن ها لذت میبیرید. این بازی‌ها میتوانند بازی‌های تریویا (Trivia) و تفننی یا این که بازی‌هایی باشند که در آیپدتان دارید و وقتی که در ترافیک گیر افتاده‌اید، بازی می کنید. شما می توانید GTA یا این که FIFA ۲۲ را روی PS4 یا این که PS5 بازی نمائید. خصوصیت مشترک مجموع این بازی‌ها چیست؟ آری، صحیح پیش بینی زدید! تک تک آن ها به سیستم‌های متمرکز متعلق می باشند.
مطمئنم تا به امروز این گزاره را شنیده‌اید که «آنچه در لاس‌وگاس واقعه می‌ افتد، در لاس‌وگاس می ماند».کانال سیگنال ارز دیجیتال در بازی‌ها نیز، همگی‌چیز به‌همین‌ترتیب فعالیت می‌نماید. تاریخچه، میزان دارایی‌ها، داده‌ها و ارزهای شما در بازی هیچ وقت از دست نمی‌فرآیند و توسعه و گسترش‌دهندگان کل حقوق و دستمزد مالکیت را محافظت می‌نمایند.
مزیت حقیقی وواقعی فناوری بلاک چین به عبارتی خصوصیت مستمر «تمرکززدایی» یا این که «غیرمتمرکزبودن» میباشد که در گیمینگ و به‌ویژه وقتی که از مبادله میزان دارایی کلام می‌گردد، اثرگذار میباشد. شما میتوانید میزان دارایی‌هایی که باطن بازی موفق گردیده‌ یا این که آن‌هایی که در بازی‌های دیگر خریده‌اید، بفروشید.
تأیید مالکیت در‌این بازی‌ها ازطریق قراردادهای هوشمند قابلیت و امکان‌پذیر می‌‌گردد و کدگذاری غامض به ارتقا امنیت آنان یاری می‌نماید. بلاک چین می تواند از خرید و فروش غیررسمی میزان دارایی‌های دیجیتال پرهیز و حتی این بحران را به‌طور‌کلی رفع نماید. فناوری بلاک چین قابلیت و امکان‌های بسیار متعددی دارااست و در‌حالتی که به تغییرات فعلی در صنعت گیمینگ نگاه نمایید، متوجه می شوید که گنجایش بلاک چین در‌این صنعت هم نامحدود میباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.