تزوس (Tezos)

کانال سیگنال ارز دیجیتال

تزوس (Tezos)

۴ بازديد
برای اعمال ثابت سهام می بایست از آتی یک ارز دیجیتال عالی آگاه شد. معدل محرک ثابت سهام در بیشتر ارزهای دیجیتال حدود ۵ درصد میباشد و این یعنی برای مثال سالی ۵ درصد به ارزهای دیجیتال یک شرکت کردن‌کننده در ثابت سهام افزوده گردد. این برای یک سرمایه‌گذاری درصد بالایی وجود ندارد.
بدین ترتیب اصل سرمایه‌گذاری وقتی میباشد که مخاطب ارز دیجیتال متبوع خویش را خریداری می‌نماید. سپس با ثابت سهام، ضمن سودی که احتمال میدهد در آجل با ارتقا ارزش ارز دیجیتال نصیبش گردد، کانال سیگنال ارز دیجیتال درصدی هم اضافه بهره می برد.
در‌صورتی‌که یک ارز دیجیتال نتواند به هدف ها خویش رسد و آجل‌دار نباشد، قیمتش سقوط خواهد کرد و این قادر است منجر ضرر و زیان متعددی به شخص شرکت کردن‌کننده در ثابت سهام خواهد شد.
با دقت به ارتقاء تعداد ارزهایی که از این الگوریتم استعمال می‌نمایند، این پرسش پیش می آید که به کدام یک از این ارزها می‌اقتدار امیدوار بود؟ به دنبال به معرفی مشهورترین ارزهای دیجیتالی که از ثابت سهام استعمال می‌نمایند خوا هیم پرداخت.
تزوس سپتامبر (شهریور) سال ۲۰۱۸ عرضه شد؛ این ارز دیجیتال برای قراردادهای هوشمند خویش از الگوریتم ثابت سهام سیال (Liquid Proof of Stake) استعمال می‌نماید که امتحانش را به خیر و خوبی پس داده میباشد و امنیت مناسبی دارااست.
برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنج در کانال تزوس، می بایست دست کم ۱۰,۰۰۰ توکن XTZ در کیف پول خویش قرار دهید.
این در حالی میباشد که اکوسیستم این امکان را برای شما مهیا نموده است که از خصوصیت‌ای به اسم «نمایندگی» به کار گیری فرمائید؛ در‌این امکان یک نماینده به نیابت از شما در پروسه پذیرش تراکنش‌ها کمپانی می‌نماید.
فایده سالیانه سهام‌گذاری در تزوس [موقتی] ۷ درصد میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.